maandag 11 mei 2009

Spanning bij team triathlon enschede


10-05-2009 was de dag van de team triathlon in enschede een keer wat anders ik was ingedeeld bij het team ntc Sittard dit was geregeld door de bond.
Het team bestond uit 4 man Tim Dullaart Peter de Vries Jesper van Arkel en ik na de ochtend serie stonden we 3de achter Pv witten op 1 en Pro triathlon team op 2 dit waren we teams van hogere leeftijd als ons maar we hielde ons sterk in het deelnemers veld we verloren op protriathlon 45sec en op pv witten ongeveer 50 sec.
Tijdens de middag serie was de spanning dus best wel te sneiden zeker met 2de pv witten team op 50 sec achter ons.
We zwommen iets in op pro triathlon team met daarin ondermeer Edo v/d Meer Lesley Derks oud olympier Eric v/d Linden en Nieuwkomer in het team Vincent Bohm.
En met fietsen hebben we ze even zien reiden maar in het 2de deel van het fiets onderdeel hebben we ze iets moeten laten reiden.
We fietste hard maar hun fietste net iets harder.
Na het fiets onderdeel wrn me benen niet echt meer fit en als of ik het er nog wel bij kon hebben was er in de tijd tussen t neerzetten van me fiets en 2 middagserie een takje in me schoen gevallen die bij het aantrekken van me schoen in me snee onderin me voet die ik vorige week in bad durheim (Duitsland) bij een trainingsstage van de bond heb opgelopen.
Daardoor verloor ik nog voor het lopen begon een meter of 40 op tim jesper en peter.
Ik kwam wel dichterbij en toen ik zag dat jesper de groep moets laten gaan moest ik er wel naar toe lopen toen ik erbij was besloot ik meteen het tempo op te voeren we kwamen op 10 meter van het duitse pv witten maar helaas krreg peter de vries het op dat moment net moeilijk en moesten we ze weer wat laten lopen.
Uiteindelijk werden we 3de.

Geen opmerkingen: