maandag 11 mei 2009

Maikel wint powerman Horst voor 2de keer


19-04-2009 Vandaag won ik de powerman Horst a/d Maas voor de 2de keer op rij.
Ik liep in de eerste run gewoon lekker mee met de groep en kwam daardoor gelijk
met de eerste groep de wissel in.
Doordat ik fietste met pyro plates (Fiets schoenen waar je met je hardloop schoenen in kan) Heb ik de wissel kunnen gebruiken als een momentje om even op adem te kunnen komen.In de laatste ronde van het fiets onderdeel zorgde de belgische duathleet Kenneth vd driessche voor een heuze verassing door 30 sec bij me weg te fietsen.
Na de wissel was hier nog maar 20 sec van over door me pyro plates en een snel en goed uitgevoerde wissel.
20 sec is best veel voor de laatste run die 2,5km lang was.
En aangezien Kenneth tijdens de eerste run ook nogal een redelijk goede indruk gaf dacht ik heel even dat het hem vandaag niet zou worden maar ik zag hem lopen en kwam steeds dichter bij wat me vleugels gaf toen ik erbij was kreeg hij het moeilijk en ik kon er meteen op en over.
uiteindelijk liep ik op de 2,5 km de snelste tijd over de hele dag.
een minuut sneller als keneth.
3de werd erik vd heijden.

Geen opmerkingen: